حضور در انتخابات زمینه ساز تقویت استقلال ملی خواهد شد – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

حضور در انتخابات زمینه ساز تقویت استقلال ملی خواهد شد - خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

سید صادق سیاهپوش در گفت‌وگو با خبرنگار راکو در خصوص ویژگی‌های فرد اصلح اظهار کرد: باید فردی را برای جایگاه ریاست جمهوری انتخاب کرد که به مبانی انقلاب و نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد و در راه خدمت به مردم قدم بردارد همچنین بتواند با قدرت تصمیم‌گیری بالا و تدبیر به موقع و درست برای حل مشکلات داخلی و خارجی چاره جویی کند.

وی بیان کرد: موضوع مهم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و در اولویت های بعدی موضوع انتخاب اصلح باید مورد توجه قرار داشته باشد، باید فردی را انتخاب کنید که معیارهای کارآمدی، نشاط و توانایی انجام کار، شب و روز نشناختن برای کار، استفاده از عناصر و همکاری خوب و توانایی استفاده از ظرفیت‌های کشور را دارا باشد.

سیاهپوش بیان کرد: حضور حداکثری در انتخابات قطعاً موجب اقتدار کشور، شکست دشمنان و استقلال ملی خواهد شد بنابراین همه مردم حضور در انتخابات را باید یک امر واجب بر خود بدانند.

وی افزود: رئیس جمهور اصلح کسی است که بتواند از توانایی و ظر فیت جوانان و نخبگان در مسیر پیشرفت به خوبی استفاده کند.

دبیر حزب پیروان خط امام و رهبری در استان قزوین در پایان عنوان کرد: رئیس جمهور دولت چهاردهم باید با الگو قرار دادن شهید رئیسی در مسیر حل مشکلات مردم پیشقدم شود، عدالت‌گستر باشد و به موضوع مبارزه با فساد نیز توجه ویژه داشته باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور در انتخابات زمینه ساز تقویت استقلال ملی خواهد شد – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور در انتخابات زمینه ساز تقویت استقلال ملی خواهد شد – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.