جمع آوری 4500 زباله گرد از سطح شهر تهران – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

جمع آوری 4500 زباله گرد از سطح شهر تهران - خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری راکو، عسکر جلالیان معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری اظهار داشت: در سال 1383 قانون مدیریت پسماند تصویب و در سال 1384 آیین نامه اجرایی آن تصویب شد و در این قانون و آیین نامه آن تولید، جمع آوری، نگهداری و بازیافت زباله مشخص شده است.

وی ادامه داد: از این قانون 20 سال می گذرد و آنطور که باید این قانون اجرا نشده و تبعات آن را در پدیده زباله گردی در شهرهای مختلف مخصوصاً در کلان شهر تهران مشاهده می کنیم.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری افزود: با تلاش هایی که انجام شد، نتایج ارزشمندی حاصل شد و شهردار تهران اعلام کرد که با همکاری که همه دستگاه ها دارند، تا دهه فجر زباله گردی را در تهران جمع می کنیم البته این کار سختی است و اعلام کردیم که این تلاش در دستور کار باشد.

جلالیان تصریح کرد: طبق گزارشی که از سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گرفتم؛ در شهر تهران حدود 6 هزار زباله گرد داریم که از تعداد 6 هزار زباله گرد، 4500 زباله گرد جمع آوری شده و حدود 1500 نفر دیگر باقی مانده که امیدواریم با همکاری مردم و بقیه دستگاه ها هر چه زودتر زباله گردی جمع شود.

وی گفت: جمع کردن 4500 زباله گرد که زخمی بر پیکر شهر تهران است و لکه بسیار نازیبایی بر چهره پایتخت است کار بسیار بزرگی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جمع آوری 4500 زباله گرد از سطح شهر تهران – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جمع آوری 4500 زباله گرد از سطح شهر تهران – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.