تعطیلی مدارس در برخی شهرها

تعطیلی مدارس در برخی شهرها

آفتاب نیوز :

هادی زحمتکش اظهار کرد: این تعطیلی برای مدارس ابتدایی و مرکز سنجش نوآموزان در مناطق شهری و روستایی درگز در نوبت صبح خواهد بود.

رییس اداره آموزش و پرورش درگز همچنین شمار دانش آموزان این شهرستان مرزی و کوهستانی را 12 هزار نفر ذکر کرد.

امروز یکشنبه نیز مدارس ابتدایی درگز در پی برودت دما و لغزندگی جاده ها تعطیل اعلام شده بود.

دانش آموزان روستا های کلاله فردا شاد باشند

فرماندار شهرستان کلاله گفت: با توجه به برودت هوا و همچنین بارش باران، دانش آموزان برخی مناطق روستایی کلاله از نرم افزار شاد استفاده کنند.

فرهاد شیبک شامگاه یک شنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان کلاله اظهار کرد: با توجه به بارش باران، برودت هوا و همچنین بسته شدن برخی راه های روستایی، آموزش در کلیه مقاطع تحصیلی روستا های سوار بالا، سوارپایین، سواروسط، ارجنلی، دومانلی، کورلر، یل چشمه بالا، یل چشمه وسط، یل چشمه پایین، قرانکی جنگل و روستا های قره آغاج، اقچی بزرگ و کوچک، روشن دره، چالجه، قویجق، یکه قوزبالا و پایین و کاظم خوجه به صورت غیرحضوری و از طریق بستر سامانه شاد است.

فرماندار کلاله تاکید کرد: کلیه اعضای مدیریت بحران کلاله در حالت آماده باش هستند تا در موقع اضطرار به مردم شهرستان خدمات رسانی کنند.

شهرستان کلاله با چهار هزار و 962 کیلومتر مربع وسعت در شرق استان گلستان قرار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعطیلی مدارس در برخی شهرها" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعطیلی مدارس در برخی شهرها"، کلیک کنید.