تاکید استاندار تهران بر بازنگری در قوانین اقتصادی – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

تاکید استاندار تهران بر بازنگری در قوانین اقتصادی - خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار راکو، علیرضا فخاری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با انتقاد از تعدد قوانین پیچیده در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور، افزود: وجود قوانین متناقض، کارایی را در اقتصاد و تولید کاهش داده است. امروز باید جرأت و شهامت پذیرفتن اشتباه و تخطی در تدوین قوانین پرشمار و در بسیاری از موارد متناقض را داشته باشیم.

رئیس شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی استان تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر برخی از قوانین کشور در حوزه اقتصاد، دیگر نافذ نیست و باید مورد بازنگری قرار گیرد، افزود: برای اصلاح و بازنویسی در قوانین و کارآمدسازی آن، باید از توان بخش خصوصی استفاده کرد و با کمک تولیدکنندگان و بازرگانان، بن‌بست‌های موجود را برداشت.

فخاری با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی در تأمین منابع ارزی مورد نیاز برای تولید و توسعه فعالیت‌های خود دچار مشکل هستند، گفت: برای رفع مشکلات این بخش که به یکی از چالش‌های جدی برای بخش خصوصی تبدیل شده است، باید مدل رفتاری مشخصی را در دستگاه‌های دولتی مسئول به اجرا درآورد تا نتیجه مطلوب به دست آید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید استاندار تهران بر بازنگری در قوانین اقتصادی – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید استاندار تهران بر بازنگری در قوانین اقتصادی – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.