برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در فارس

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در فارس

راکو/فارس مشاور اجرایی استاندار فارس خدمات شهید جمهور را در تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر خواند و از برپایی نمایشگاه‌های دستاوردهای دولت در استان فارس خبر داد.

عبدالعلی کریمی امروز، ۶ تیرماه، ولایتمداری را رمز پیشرفت و تعالی جامعه دانست و گفت: خدمات شهید آیت‌الله رئیسی به عنوان الگویی فاخر در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه خواهد ماند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای جهاد تبیین در بطن جامعه اظهار کرد: نمایشگاهی از دستاوردهای سه ساله دولت سیزدهم به مناسبت عید غدیرخم و ایام چهلم شهادت آیت‌الله رئیسی و یاران باوفایش برگزار شد.

به گفته کریمی، این نمایشگاه به پیشنهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و با دستور استاندار فارس در مسیر شاد پیمایی غدیر برپا شد.

به گزارش راکو و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، مشاور اجرایی استاندار فارس هدف از برپایی این نمایشگاه را بیان دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف برشمرد و افزود: تعداد ۱۱ دستگاه اجرایی شامل شهرداری شیراز، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، بنیاد مسکن، آب و برق منطقه‌ای، آبفای شیراز و استان، پارک علم و فناوری و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نمایشگاه به بیان خدمات دولت سیزدهم پرداختند.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در فارس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در فارس"، کلیک کنید.