برزیل حذف شد/ برنامه نیمه نهایی والیبال المپیک

برزیل حذف شد/ برنامه نیمه نهایی والیبال المپیک

تیم والیبال برزیل با شکست مقابل آمریکا از المپیک پاریس حذف شد و آمریکا نیز به نیمه‌نهایی صعود کرد.

به گزارش راکو، در آخرین دیدار والیبال مرحله یک چهارم نهایی المپیک پاریس تیم‌های آمریکا و برزیل از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه دوشنبه شب، پانزدهم مرداد به مصاف هم رفتند که در پایان آمریکا به برتری ۳ بر یک رسید و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

آمریکا سه بر یک و با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۸ بر ۳۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۹ برزیل را شکست داد و به عنوان چهارمین تیم به نیمه‌نهایی صعود کرد.

برزیل که پرافتخارترین تیم جهان است، عملکرد خوبی در المپیک پاریس نداشت و تنها در دیدار با مصر برنده شد. به این ترتیب با یک برد با این دوره از بازی‌ها خداحافظی کرد.

در پایان مرحله یک‌چهارم نهایی تیم‌های لهستان، ایتالیا، فرانسه و آمریکا با شکست رقبای خود به نیمه‌نهایی صعود کردند و تیم‌های اسلوونی، ژاپن، آلمان و برزیل نیز حذف شدند.

دور نیمه‌نهایی چهارشنبه، ۱۷ مرداد برگزار می‌شود که طی آن لهستان با آمریکا از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه و ایتالیا با فرانسه از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم می‌روند.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برزیل حذف شد/ برنامه نیمه نهایی والیبال المپیک" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برزیل حذف شد/ برنامه نیمه نهایی والیبال المپیک"، کلیک کنید.