بازگشت به زندگی زن 53 ساله اراکی با انجام عملیات احیاء قلبی ریوی – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

بازگشت به زندگی زن 53 ساله اراکی با انجام عملیات احیاء قلبی ریوی - خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

گزارش خبرگزاری راکو، بهروز ایران نژاد اظهار کرد: شامگاه یکشنبه در پی تماس تلفنی مبنی بر کاهش سطح هوشیاری خانم 53 ساله، این مادر با کمک کارشناسان پایگاه اورژانس 115 خدیجه اروجلو کلانشهر اراک از مرگ حتمی نجات یافت.

وی گفت: پس از حضور کارشناسان اورژانس بر بالین این بیمار مشخص شد وی دچار ایست قلبی تنفسی شده و فاقد علایم حیاتی است.

رییس اورژانس 115 استان مرکزی افزود: بلافاصله اقدامات احیا پیشرفته جهت نجات جان بیمار آغاز و پس از انجام 25 دقیقه عملیات احیا قلبی ریوی خوشبختانه ضربان قلب این مادر اراکی بازگشته و با لطف خداوند و تلاش پرسنل اورژانس، این خانم با ضربان قلب تحویل بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شد.

ایران نژاد تاکید کرد: انتظار است مردم در موارد ضروری و هنگام تماس با اورژانس 115، ضمن حفظ آرامش، تا رسیدن آمبولانس بر بالین بیمار به توصیه های تلفنی کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس دقیقاً توجه کرده و آنها را اجرا کنند، چرا که هموطنان با انجام اقدامات مورد نظر بی شک در نجات جان عزیزان خود نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازگشت به زندگی زن 53 ساله اراکی با انجام عملیات احیاء قلبی ریوی – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازگشت به زندگی زن 53 ساله اراکی با انجام عملیات احیاء قلبی ریوی – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.