افتتاح ۴ بازار جدید میوه و تره بار در تهران

افتتاح ۴ بازار جدید میوه و تره بار در تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری راکو، مهدی بختیاری زاده با اشاره به افتتاح و بهره برداری از 4 بازار میوه و تره بار در روز دوشنبه 22 مردادماه گفت: این بازارها شامل بازار میوه و تره بار دستواره ، تسلیحات، بریانک و ستارخان می شود.

 

وی افزود: بازار دستواره در منطقه 21 بزرگراه شهید لشگری، بازار تسلیحات در منطقه 8 خیابان گلشن دوست، بازار بریانک در منطقه 10 خیابان قزوین و بازار ستارخان نیزدر منطقه 2 و در خیابان ستارخان قرار دارد.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه با افتتاح این 4 بازار یک هزار و 921 متر مربع به مساحت بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران می‌افزاید؛ ادامه داد: بازار میوه و تره بار تسلیحات در عرصه 158 متر مربع، بازار دستواره به مساحت 500 متر مربع، بازار بریانک به متراژ 785 متر مربع و بازار ستارخان در عرصه 478 متر مربع احداث شده و به بهره برداری می‌رسد.

 

بر اساس این گزارش، مراسم افتتاح 4 بازار میوه و تره بار دستواره، تسلیحات، بریانک و صحرایی در روز دوشنبه 22 مردادماه با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و مدیران شهری برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح ۴ بازار جدید میوه و تره بار در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح ۴ بازار جدید میوه و تره بار در تهران"، کلیک کنید.