اعلام محورهای مقالات فصلنامه علمی «آلودگی های محیطی و توسعه پایدار شهری»

رمضانی مطرح کرد؛

اعلام محورهای مقالات فصلنامه علمی «آلودگی های محیطی و توسعه پایدار شهری»

مدیرمسیول فصلنامه علمی «آلودگی های محیطی و توسعه پایدار شهری»، محورهای مقالات فصلنامه علمی «آلودگی های محیطی و توسعه پایدار شهری» را اعلام کرد.

محمدابراهیم رمضانی مدیرمسیول فصلنامه علمی «آلودگی های محیطی و توسعه پایدار شهری» در گفت و گو با خبرگزاری علم و فناوری راکو با اعلام فراخوان دریافت مقاله اظهار کرد: این مقالات در محورهای «آموزش و برنامه ریزی محیط زیست»،«فناوری های نوین معماری صنعتی و ساختمانی»،«ارزیابی خطرات آلاینده ها بر روی محیط زیست» خواهد بود.

مدیرمسیول فصلنامه علمی «آلودگی های محیطی و توسعه پایدار شهری» اضافه کرد: همچنین «مدیریت پایدار سرزمین و طراحی منظر پایدار شهری»،«محیط زیست ـ اقتصاد ـ مهندسی ـ شهرسازی و توسعه پایدار»،«راه حل های موثر و قابل توسعه برای کنترل و حذف آلودگی های محیطی» و «مطالعات آزمایشگاهی و میدانی در مورد اصلاح و کاهش آلودگی های محیطی از طریق تکنیک های نوظهور»از دیگر محورهایی است که متقاضیان می توانند مقالات خود را در قالب آن ارسال کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام محورهای مقالات فصلنامه علمی «آلودگی های محیطی و توسعه پایدار شهری»" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام محورهای مقالات فصلنامه علمی «آلودگی های محیطی و توسعه پایدار شهری»"، کلیک کنید.