«اردوغان»، «علی‌اف» و «شهباز شریف» در آستانه دیدار کردند

در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای برگزار شد؛

«اردوغان»، «علی‌اف» و «شهباز شریف» در آستانه دیدار کردند

رؤسای جمهور ترکیه و جمهوری آذربایجان و نخست وزیر پاکستان با برگزاری نشستی سه جانبه در پایتخت قزاقستان دیدار کردند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری راکو، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه، الهام علی‌اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان و شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان امروز چهارشنبه با برگزاری نشستی سه‌جانبه در شهر آستانه پایتخت قزاقستان دیدار کردند.

بر اساس اعلام این رسانه، نشست سه‌جانبه اردوغان، علی‌اف و شریف در حاشیه بیست و چهارمین اجلاس سران کشورهای عضو شانگهای در آستانه برگزار شد.

هاکان فیدان وزیر امور خارجه، آلپ ارسلان بایراکتار وزیر انرژی و منابع طبیعی، محمد شمشک وزیر خزانه‌داری و عمر پولات وزیر بازرگانی ترکیه نیز در این نشست حضور داشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«اردوغان»، «علی‌اف» و «شهباز شریف» در آستانه دیدار کردند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«اردوغان»، «علی‌اف» و «شهباز شریف» در آستانه دیدار کردند"، کلیک کنید.