اتکا بر توانایی نیروی بومی نیازهای نسل جوان را رفع می کند

راکو/خراسان رضوی نماینده منتخب مردم شهرستان های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: اتکا بر توانایی نیروی بومی نیازهای نسل جوان را رفع می کند.

امیر توکلی رودی در حاشیه بازدید از پیست موتورسواری در حال تکمیل شهر خواف در گفت و گو با راکو اظهار کرد: در راستای رفع نیازهای نسل جوان و به خصوص موضوعات زیرساختی، باید با اتکا بر توانایی نیروهای بومی و سرمایه بومی منطقه قدم برداریم.

وی با بیان اینکه امید است با تکیه بر توان مردم و روحیه همدلی بتوانیم یک به یک نیازهای نسل جوان را برطرف کنیم، افزود: همانگونه که خیرین زیادی در منطقه در حوزه های مختلف از قبیل حوزه آموزش و سلامت پیشقدم هستند، امید است فرهنگ این امر حسنه در منطقه برای همه حوزه های رفاهی نهادینه شود.

اتکا بر توانایی نیروی بومی نیازهای نسل جوان را رفع می کند

نماینده منتخب مردم شهرستان های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آنچه اعلام شده پیست خواف از معدود پیست های موتورسواری خراسان رضوی است که ضلع جنوبی آن از تپه ها و کوه پایه های طبیعی برخوردار است و علاقه مندان می توانند بدون هیچ گونه نگرانی از آن ها به عنوان سکو استفاده کنند.

سید مرتضی حرمی باف یکی از قهرمانان و پیشکسوتان موتورسواری کشور که کار نظارت برساخت پیست را به عهده دارد، گفت: تمامی استانداردهای لازم در ساخت پیست موتورسواری خواف رعایت شده است.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتکا بر توانایی نیروی بومی نیازهای نسل جوان را رفع می کند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتکا بر توانایی نیروی بومی نیازهای نسل جوان را رفع می کند"، کلیک کنید.