آیت الله اختری مطرح کرد: تاکید امام (ره) بر ضرورت تداوم مبارزه با رژیم صهیونیستی

آیت الله اختری مطرح کرد: تاکید امام (ره) بر ضرورت تداوم مبارزه با رژیم صهیونیستی

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: امام (ره) یکی از بزرگ ترین جنایت هایی که گوشزد می کرد این بود که رژیم صهیونیستی را برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان ایجاد کردند.

به گزارش راکو، آیت الله محمدحسن اختری طی سخنانی در همایش بین المللی «امام خمینی(ره)، فلسطین و بیداری اسلامی» که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: امام(ره) از روزهای نخست، حرکت شیطانی و خبیث انگلیس جنایتکار و دشمن اسلام و مسلمانان و بعد از آن آمریکا و حامیانشان که این غده سرطانی را در قلب کشورهای اسلامی کاشتند و این درخت خبیثه را به بار آوردند، امام (ره) به علما، به شخصیت ها خطر اسراییل را گوشزد کردند.

وی تصریح کرد: امام(ره) از سال 41 در سخنرانی های خود همواره خطر اسراییل و جنایات بریتانیای خبیث را گوشزد کردند، امام (ره) در نجف اشرف در روزهایی که جنگ 1967 اتفاق می افتاد و خطر اسراییل و جنگ آشکار شده بود در بیانیه های خودشان، فرمودند «کرارا دولت ها و ملت ها را از وجود اسراییل جنایت کار بر حذر داشتند»، یعنی بارها تذکر داده بودند و ملت های مسلمان را بر حذر داشته بودند.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری همچنین بیان کرد: امام (ره) جزو یکی از علما و مراجع بزرگی بود که وقتی نیروهای مقاومت و انقلاب فلسطینی شکل گرفت، امام (ره) فتوا دادند مردم می توانند کمک های خودشان را برای حمایت از مردم فلسطین ارسال کنند و به دست شان برسانند.

وی ادامه داد: امام (ره) یکی از بزرگترین جنایت هایی که گوشزد می کرند، تفرقه میان مسلمانان بود، این رژیم را برای تفرقه و اختلاف در میان مسلمانان ایجاد کردند.

آیت الله اختری همچنین گفت: امام(ره) از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به برگزاری روز جهانی قدس و مساله وحدت مسلمانان بر ضرورت تداوم مبارزه و مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید داشت و از این مساله حمایت و پشتیبانی کرد.

وی تصریح کرد: امروز زلزله ای که در جهان به وجود آمده یکی از اهدافی بود که امام (ره) در این حرکت به آن توجه می کرد و امروز خلف صالحش رهبر معظم انقلاب اسلامی همین راه را دنبال کردند و این حرکت بیداری اسلامی در جهان گسترش پیدا کرده و در حال گسترش بیشتر است.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در ادامه خطاب به مهمانان شرکت کنند در این مراسم اظهار کرد: از شما می خواهم به عنوان پیامی از جمهوری اسلامی در کشورهای خود بگویید، ننگ برای دنیای عرب و اسلام است که در اروپا و آمریکا اینگونه جوانان اعتراض می کنند اما در دانشگاه های عربی و اسلامی ساکت هستند. برای اعراب ننگ است که وقتی کشورهای اروپایی و آمریکایی مردم و جوان شان از کشورهای مختلف مبارزه می کنند و کمک ها به رژیم صهیونیستی را قطع می کنند، برخی از کشورهای عربی و اسلامی به این رژیم جنایت کار کمک می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز امت های اسلامی بیدار شده اند باید مسلمانان قیام و حرکت کنند و این رژیم جنایت کار را قلع و قمع کنند. علایم پیروزی به وجود آمده و پیروزی های مختلفی را نصیب مسلمانان و فلسطینیان کرده است.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیت الله اختری مطرح کرد: تاکید امام (ره) بر ضرورت تداوم مبارزه با رژیم صهیونیستی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیت الله اختری مطرح کرد: تاکید امام (ره) بر ضرورت تداوم مبارزه با رژیم صهیونیستی"، کلیک کنید.