آموزش ۱۴ هزار نفر در لرستان توسط فنی و حرفه‌ای

آموزش ۱۴ هزار نفر در لرستان توسط فنی و حرفه‌ای

راکو/لرستان مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: چهار ماه نخست امسال ۱۴ هزار نفر در استان، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

علی پاشایی امروز (ششم مرداد ماه) در حاشیه آیین افتتاح یک کارگاه تولیدی کالای خواب، اظهار کرد: فنی و حرفه‌ای لرستان در چهار ماه نخست امسال ۱۴ هزار نفر را در بخش‌های دولتی و خصوصی در چهار حوزه صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنرآموزش داده است. فنی و حرفه‌ای لرستان در مجموع ۴۸۰ آموزشگاه آزاد در زیرمجموعه خود دارد که مهارت‌های لازم را به کارآموزان ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: امروزه دغدغه اصلی جوانان اشتغال است و کسانی که به‌دنبال و کار و مهارت‌آموزی هستند می‌توانند در فنی و حرفه‌ای مهارت‌های لازم را کسب و کسب‌ و کاری برای خود راه‌اندازی کنند.

او با بیان اینکه توسعه آموزش‌های مهارتی در فنی و حرفه‌ای راه نجات است، گفت: رفع معضل اشتغال در دستور سازمان فنی و حرفه‌ای لرستان قرار داده شده است.

عزیزالله قائد رحمت، رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بروجرد نیز در این مراسم، اظهار کرد: این کارگاه به همت بخش خصوصی افتتاح شد که ۲۵ نفر اشتغال‌زایی دارد و در آینده نزدیک ۲۰ تا ۲۵ نفر دیگر اضافه خواهد شد.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آموزش ۱۴ هزار نفر در لرستان توسط فنی و حرفه‌ای" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آموزش ۱۴ هزار نفر در لرستان توسط فنی و حرفه‌ای"، کلیک کنید.