آغاز پمپاژ تونل کوهرنگ 3

 آغاز پمپاژ تونل کوهرنگ 3

راکو/اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از آغاز پمپاژ پروژه کوهرنگ 3 خبر داد.

، مهران زینلیان، شامگاه پانزدهم بهمن ماه، در برنامه زنده تلویزیونی با اعلام این خبر، اظهار کرد: پروژه کوهرنگ 3 یکی از پروژه هایی زمین مانده استان و مورد انتظار و مطالبه مردم استان اصفهان است و مصوبات بالادستی متعددی نیز دارد اما سال ها بلاتکلیف مانده بود.

 به گزارش راکو و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان وی ادامه داد: متاسفانه اجرای این پوژه در سال های گذشته بلاتکلیف مانده بود.

زینلیان عنوان کرد: در این راستا از ابتدای دولت سیزدهم و آغاز به کار مدیریت استان جلسات متعددی برگزار شد تا مطالبه به حق مردم استان اصفهان در این خصوص محقق شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: با سفر وزیر نیرو و وزیر کشور در ماه های گذشته به اصفهان، مقرر شد تا پمپاژ کوهرنگ 3 آغاز شود که خوشبختانه این امر محقق شد.

وی ادامه داد: در این خصوص مدیران دو استان همکاری داشتند البته آب زیادی در حال حاضر در دسترس نیست و بخشی هم آب مورد نیاز استان چهارمحال و بختیاری را نیز تامین می کند و ما معتقد هستیم این آب باید به حوضه زاینده رود اضافه می شد که رقم خورد.

پایان خبر راکو 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " آغاز پمپاژ تونل کوهرنگ 3" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " آغاز پمپاژ تونل کوهرنگ 3"، کلیک کنید.