آغاز دور رفت مسابقات بسکتبال لیگ جوانان به میزبانی ارومیه/شکست تاکستان مقابل آذربایجان‌غربی

آغاز دور رفت مسابقات بسکتبال لیگ جوانان به میزبانی ارومیه/شکست تاکستان مقابل آذربایجان‌غربی

راکو/آذربایجان غربی رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی گفت: دور رفت لیگ جوانان بسکتبال کشور در گروه «ب» با حضور سه تیم به میزبانی ارومیه آغاز شد.

اسماعیل نوری گفت: در این مسابقات تیم‌های «خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی»، «خانه بسکتبال آذربایجان‌شرقی» و «خانه بسکتبال تاکستان» به میزبانی سالن باشگاه بیرثانیه حضور دارند و طی سه روز به رقابت خواهند پرداخت که امروز ۲۸ شهریور ماه در نخستین روز مسابقات تیم خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی ۶۷ بر ۳۸ خانه بسکتبال تاکستان را شکست داد و فردا دو تیم تاکستان و آذربایجان‌شرقی به دیدار هم خواهند رفت. 

وی افزود: پیش از این قرار بود تیم «خانه بسکتبال زنجان» نیز در این رقابت‌ها حضور یابد که از شرکت در مسابقات انصراف داد.

رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی اضافه کرد: رقابت‌های بسکتبال لیگ جوانان کشور بصورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و از هر منطقه دو تیم صعود خواهدکرد و میزبان مسابقات گروه «ب» بعد از پایان رقابت‌ها در ارومیه مشخص خواهد شد.

نوری خاطر نشان کرد: نماینده استان در این مسابقات با لباسی منقش به تصویری زیبا از دریاچه ارومیه و پل تاریخی جغتای میاندوآب در رقابت‌ها شرکت کرده تا توجهی ویژه به آثار استان نیز داشته باشد.

به گزارش راکو به نقل از روابط عمومی هیات بسکتبال آذربایجان غربی، وی گفت: تیم بسکتبال نونهالان استان نیز از امروز در مسابقات گروه سی در زنجان با تیم‌های اردبیل، زنجان و آذربایجان‌شرقی در گروه یک به میدان خواهد رفت.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز دور رفت مسابقات بسکتبال لیگ جوانان به میزبانی ارومیه/شکست تاکستان مقابل آذربایجان‌غربی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز دور رفت مسابقات بسکتبال لیگ جوانان به میزبانی ارومیه/شکست تاکستان مقابل آذربایجان‌غربی"، کلیک کنید.