آزادسازی 180میلیارد ریالی اراضی کشاورزی در چالوس

آزادسازی 180میلیارد ریالی اراضی کشاورزی در چالوس

راکو/مازندران رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از تغییر کاربری 13 هزار متر مربع از زمین های زراعی در منطقه مرزن آباد شهرستان چالوس به ارزش 180 میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش راکو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح جزییات این خبر، اظهار کرد: در پی تغییر کاربری غیر قانونی، تخریب بستر رودخانه و تصرف 13 هزار متر مربع از اراضی ملی و منابع طبیعی (جنگلی) در منطقه مرزن آباد شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی آن شهرستان قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، تصریح کرد: با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره منابع طبیعی، تمام دیوارکشی ها و بناهای ایجاد شده در زمین مذکور تخریب شد و زمین فوق در اختیار بخش منابع طبیعی قرار گرفت.

محمدپور، خاطرنشان کرد: مالک زمین که پس از تفکیک غیرقانونی این زمین ها اقدام به دیوارکشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در آن کرده بود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمدپور ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر 180 میلیارد ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی پلیس با جرایم اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی  موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آزادسازی 180میلیارد ریالی اراضی کشاورزی در چالوس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آزادسازی 180میلیارد ریالی اراضی کشاورزی در چالوس"، کلیک کنید.