مادران باردار و دارای کودک شیرخوار یارانه تشویقی می گیرند – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار راکو، علی دانشی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح یسنا، امنیت غذایی تعداد بیشتری از مادران و نوزادان مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان داشت: در مرحله اول طرح یسنا مادران دهک اول درآمدی جامعه زیرپوشش قرار گرفتند و در مرحله دوم سه دهک تحت پوشش قرار می گیرند.

دانشی افزود: مادران سه دهک اول درآمدی می توانند با ورود به برنامه کاربردی «شما» کد ملی سرپرست خانوار را وارد و از وضعیت خود مطلع شوند و افراد مشمول این طرح می توانند از تمام فروشگاه های طرف قرارداد با کالابرگ الکترونیکی خرید خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: یارانه 400 هزارتومانی مادران در مرحله دوم طرح، به 600 هزار تومان افزایش خواهد یافت و مادران مشمول طرح یسنا، می توانند از بسته های حمایتی پیش بینی شده که شامل لبنیات، پروتیین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی جات، میوه جات و سبزی ها و بسته بهداشتی شامل پوشک، شامپو، صابون و شوینده های بهداشتی برای کودک و مادر است تا مبلغ حدود 600 هزار تومان به صورت رایگان خرید کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مادران باردار و دارای کودک شیرخوار یارانه تشویقی می گیرند – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مادران باردار و دارای کودک شیرخوار یارانه تشویقی می گیرند – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.