قیمت دلار از 70 هزار به 66 هزار تومان رسید

آفتاب نیوز :

خبرگزاری ایرنا، وابسته به دولت افزود: در حالی که امروز ساعت 11 در آغاز معاملات بازار دلالان فردوسی و منوچهری، قیمت فروش دلار با 70 هزار تومان آغاز شده بود، اما به دلیل نبود خریدار، به سرعت از قیمت دلار آزاد کاسته شده و هم اینک قیمت فروش آن به 66 کانال هزار تومان رسیده است.

مشاهدات خبرنگار نشان می هد که همچنان در بازار آزاد ارز، مشتری وجود ندارد و معامله گران خیابان فردوسی و منوچهری همچون صرافی ها روز کسادی را طی می کنند.

نرخ کانال های تلگرامی هم با توجه به اینکه صبح امروز پس از حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی نرخ 69 هزار تومان و نزدیک به 70 هزار تومان بود، با افت به محدود 67 هزار تومان در این کانال های تلگرامی عقب نشینی کرده است.

قیمت ها در بازار منوچهری و فردوسی هم حدود 2 هزار تومان کمتر از کانال های تلگرامی خریدار دارد.

فعالان بازار ارز پیش بینی شده که روند کاهشی نرخ ارز ادامه داشته باشد.

سکه 45 میلیون تومان شد

ایرنا همچنین درباره قیمت سکه نوشت: هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (یکشنبه) و تا لحظه درج این خبر بازار طلای تهران به 45 میلیون تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز 42 میلیون و 200 هزار تومان دادوستد شد.

قیمت نیم سکه در روز جاری به 26 میلیون و 800 هزار تومان رسید. همچنین ربع سکه 16 میلیون و800 هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز امروز هشت میلیون تومان داد و ستد شد.

امروز هر گرم طلای 18 عیار در بازار طلای تهران، سه میلیون و 781 هزار و 400 تومان قیمت خورد.

قیمت هر اونس طلا در بازار های جهانی نیز به 2 هزار و 343 دلار رسید.

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ثابت ماند

هر اسکناس دلار آمریکا امروز (یکشنبه، 26 فروردین) بدون تغییر نسبت به روز کاری گذشته در مرکز مبادله به قیمت 43 هزار و 567 تومان ثابت ماند.

همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ 40 هزار و 648 تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو به 46 هزار و 397 تومان و حواله آن، 43 هزار و 288 تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری 11 هزار و 863 تومان و حواله درهم 11 هزار و 68 تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر مانده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت دلار از 70 هزار به 66 هزار تومان رسید" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت دلار از 70 هزار به 66 هزار تومان رسید"، کلیک کنید.