سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان های غزه فاجعه آمیز است

رییس سازمان بهداشت جهانی وابسته به سازمان ملل متحد حجم ویرانی در بیمارستان های نوار غزه را بسیار فاجعه آمیز خواند.

به گزارش راکو، تدروس آدهانوم گبریسوس، رییس سازمان بهداشت جهانی وابسته به سازمان ملل متحد امروز (پنجشنبه) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: «حجم ویرانی در بیمارستان های نوار غزه را بسیار فاجعه بار است.»

وی افزود: « با شرکای خود وضعیت بیمارستان های الشفا و بیمارستان اندونزی در شمال غزه را مورد بررسی قرار دادیم. بیمارستان اندونزی تخلیه شده و اقدامات لازم برای بازسازی آن و آغاز مجدد روند پذیرش بیمار در حال انجام است.»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تدروس آدهانوم گبریسوس تاکید کرد روند یافتن اجساد در بیمارستان الشفا در غزه همچنان ادامه دارد.

هم اکنون 12 بیمارستان در نوار غزه به طور محدود مشغول فعالیت هستند که 6 مورد از آنها در بخش شمالی و 6 مورد دیگر در منطقه جنوبی است. علاوه بر آنکه 3 بیمارستان صحرایی نیز به صورت محدود در حال خدمت رسانی هستند.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان های غزه فاجعه آمیز است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان های غزه فاجعه آمیز است"، کلیک کنید.