اهتمام ویژه در راستای تحقق شعار سال

راکو/گیلان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: اهتمام ویژه در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم ) با رعایت الزامات اجرایی و همفکری تمامی دستگاه های متولی الزامی است.

سیدمهدی فلاح میری 30 فروردین ماه در اولین جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه با موضوع بررسی برنامه های عملیاتی دستگاه های اجرایی در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری «مد ظله العالی»، اظهار کرد:اهتمام ویژه در راستای تحقق شعار سال ( جهش تولید با مشارکت مردم ) ضمن رعایت الزامات اجرایی آن از قبیل شناخت نحوه مشارکت مردم و ظرفیت های آن، بستر سازی های مورد نیاز و رفع نیازمندی های قانونی و ساختاری مشارکت و ایضاً شناسایی موانع مشارکت های مردمی و نیز همفکری تمامی دستگاه های متولی الزامی است.

وی با اشاره به وحدت نظر و وحدت رویه بیان کرد: در تدوین ساز و کارهای مشارکت به تعیین اولویت های تخصیص منابع ارزی و ریالی، مدیریت صحیح صادرات و واردات بدون ایجاد اخلال در روند تولید محصولات داخلی، مبارزه موثر با قاچاق کالا، برنامه ریزی و مدیریت صحیح کشت فصلی محصولات زراعی و باغی، تقویت و ارتقاء امنیت اقتصادی به خصوص امنیت سرمایه گذاری نیاز است و در نهایت مبارزه واقعی، دقیق و علمی با فساد لازم و ضروری است.

به گزارش راکو و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، در این نشست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان، بخش خصوصی و سایر نهادهای مرتبط نظیر اتاق بازرگانی، سازمان جهاد کشاورزی، بانک ها، تامین اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.

پایان خبر راکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اهتمام ویژه در راستای تحقق شعار سال" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اهتمام ویژه در راستای تحقق شعار سال"، کلیک کنید.