اسراییل باید تنبیه می شد – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار راکو، حجت الاسلام سید محسن محمودی در جمع راهپیمایان حامی عملیات «وعده صادق» گفت: ما وظیفه داشتیم رژیم غاصب را تنبیه کنیم که تنبیه شد، اما اگر برای بار دیگر چنین حماقت هایی را مرتکب شود، ایران در دادن پاسخ آنی، قاطع، قوی و پشیمان ساختن و قطعی این رژیم لحظه ای تردید نخواهد کرد و وارثان مرحب ها و ابوجهل ها با ذوالفقار محبان و شیعیان علی (ع) نابود خواهند شد.

وی بیان کرد: ملت ایران در طول 196 روز از طوفان الاقصی تا کنون در حمایت از ملت فلسطین برخاسته و امروز برای بار دیگر اعلام می کند که تا پیروزی نهایی در کنار فلسطین خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: دفاع مشروع وعده صادق عزت و اقتدار روز افزون نظام اسلامی را به نمایش گذاشت و در جنگ اراده ها برتری اراده ملت ایران را به رخ جهانیان کشید، شکست چتر امنیتی رژیم صهیونیستی اسراییل و نا کارآمد بودن گنبد آهنین و شکست حامیان آمریکایی و همپیمانان این رژیم کودک کش معادلات سیاسی ونظامی جهان را بر هم ریخت.

محمودی گفت: لذا ضمن تقدیر از سپاه مقتدر و نیروهای مسلح می گوییم مسیله اصلی جهان اسلام مسیله فلسطین وغزه است و از طرفی امید است رژیم غاصب برای بار دیگر هوس تعرض به حاکمیت ایران را نداشته باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ملت ایران در جنگ ترکیبی تاکنون پیروز این میدان بوده و ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده، درخواست زمینه سازی مناسب جهت تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، حمایت خود را از اجرای طرح نور جهت حراست از عفت و حجاب توسط عزیزان نیروی انتظامی اعلام داشته و خواستار همکاری و حمایت تمامی دستگاه های ذیربط در این رابطه هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسراییل باید تنبیه می شد – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسراییل باید تنبیه می شد – خبرگزاری راکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.